Vanaf november 2020 verzorgt Crispy Concepts de social media kanalen Facebook en Instagram voor Thuis in Panningen. Ook hebben ze in datzelfde jaar een communicatieplan geschreven voor het centrum. In dit communicatieplan hebben zij een aantal doelstellingen bepaald, te weten:
- bekendheid van het centrum van Panningen (Thuis in Panningen) vergroten
- meer nieuwe bezoekers naar het centrum van Panningen trekken
- het aantal herhaalbezoeken van zowel de huidige als nieuwe bezoekers vergroten
- de structuur en continuïteit van de interne communicatie verbeteren
Om dit te realiseren is een actieplan gemaakt. Onder andere via social media en interne communicatie is hiermee een start gemaakt. In de bijlage een overzicht van het bereik van de social media kanalen, met de top 3 berichten qua bereik. Hieruit blijkt dat deze berichten het hoogste bereik hebben, omdat ze veel zijn gedeeld. Daarom is het verzoek van Centrum Management Panningen om de berichten van Thuis in Panningen vaker te delen door jullie onderneming, door jullie zelf en jullie personeel en hierdoor helpen het bereik van de berichten verder te vergroten. En zorgen we samen om onze bekendheid in de regio nog meer te verbeteren en uit te breiden.