Fashion Festival, online edition – 1 t/m 4 april
Omdat de voorjaarsmodeshow niet plaats mocht vinden zoals we al jaren gewend zijn in ons centrum, is het idee ontstaan om hier een online editie van te maken. In samenwerking met P&M Radio en Televisie zijn er mooie opnames gemaakt bij meer dan 20 mode- en accessoires ondernemers. Deze hebben allen een mooie presentatie laten zien van hun aanbod van de mode van dit voorjaar. 4 dagen lang zijn deze beelden uitgezonden bij omroep P&M. Ook is er veel PR & Promotie gemaakt via social media, zowel door Thuis in Panningen als ook door de diverse ondernemers zelf. Uit de vele reacties hebben we alleen maar positieve geluiden ontvangen.
Ook op de website www.thuisinpanningen.nl is door Crispy Concepts een mooie pagina ontwikkeld, waar de bezoeker op een eenvoudige manier de show van hun favoriete modezaak nog eens kan bekijken.
Een kleine greep uit de vele cijferinfo die hier over verzameld is.
- Facebook weergave: 34.000
- Bereik: 16.450
- Instagram weergave: 43.235
- Bereik: 20.304
- Unieke bezoekers op website: 1135 in 4 dagen
Hieruit blijkt dat dit een geweldig alternatief is geweest om de voorjaarsmode te presenteren aan heel Peel en Maas en omgeving. Een dikke pluim aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt.
Samenwerken maakt het verschil!
Met dank aan P&M en Crispy Concepts voor de fijne samenwerking.